reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matus Kukura

Matus Kukura

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rozvratena osobnost, mam v sebe dve povahy. Stastne chvile prezivam ja a problemy preziva moja druha osobnost ktorej chvalabohu pamat nesluzi, cize ja som stastny vacssinu svojho zivota lebo minulost ma netazi :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prva zrada ulice.

Matus Kukura

Prva zrada ulice.

Zil som v Kosiciach, v malebnej casti Kosic,kde z kazdej strany na mna pozerali desiatky ba az stovky okennych tabul, ako oci draka.Ked som bol maly ani som si to moc neuvedomoval a von ani velmi nechodil. Prvy krat ked som isiel von medzi kamaratov, bolo ked som dostal pistol na kapsle.To bolo prvy krat ked som si akosi uvedomil ze idem medzi kamosov. Vtedy to, poviem Vam pravdu velmi letelo, kto nemal pistol na kapsle, nech vonku radsej ani nechodi :) . Az vtedy mi doslo ze sa stavam muzom, ktory konecne moze ist medzi kamosov aj ked len s pistolkou na kapsle.

  • 24. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 1
Domino

Matus Kukura

Domino

Ako sa vsetko vali, vsetko ide tak ako ma a nikto to nevie zastavit. Je zvlastne ze sme strojcami svojho vlastneho domina a a predsa nam tato zivotna hra na domino, len velmi malo vychadza.

  • 24. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 1
Cesta

Matus Kukura

Cesta

rano prsalo, vstavat sa mi velmi nechcelo ale jeden pocit bol o mnoho silnejsi, mal som pred sebou cestu, cestu za kamoskou z pokecu. No kamoskou ako kamoskou, poznali sme sa len dva dni, ale pocit a chut stretnut sa boli o mnoho silnejsie, ako strach z neznameho.

  • 23. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu